CIREPIL - nowoczesna depilacja woskiem

Bolesne usuwanie włosów to dziś przeszłość dzięki nowoczesnym woskom CIREPIL uznanej marki Perron Rigot. Co sprawia, że Cirepil jest inny niż pozostałe woski? Specjaliści marki Perron Rigot mówią: „Nie chodzi tylko, że usuwamy, ale tez o to, ze pozostawiamy… Zdrową Skórę!” W odróżnieniu od innych dostępnych na rynku wosków, wosk Cirépil przykleja się do włosków a nie do skóry, dzięki czemu uczucie bólu zmniejsza się o 50%. Cirépil szczelnie otacza i zamyka włos pozwalając na usuniecie go z jego korzeniem nie uszkadzając skóry. Nie  naruszając integralności naskórka zapobiegamy  powstawaniu stanu zapalnego oraz pojawianiu się zaczerwienienia tym samym skracając czas rekonwalescencji. Bolesna depilacja to dziś przeszłość! To wyjątkowa metoda która sprawi, ze  depilacja woskiem stanie się przyjemnością. Mniej bólu: Cirepil przylega do włosów  a nie do skóry Mniej zaczerwienień: delikatna depilacja zmniejsza ryzyko podrażnienia i zaczerwienienia skóry Mniej wrastających włosów : Cirepil usuwa włosy z ich korzenia dzięki czemu nie powoduje wrastania włosów tak, jak w przypadku innych tradycyjnych metod
Większy komfort  dzięki technologii  Low Heat: delikatne woski, rozpuszczające się w niskich temperaturach zwiększają komfort aplikacji szczególnie u osób z wrażliwą skórą. Długotrwały efekt: efekty po zabiegu mogą utrzymywać się nawet  przez  2-  4 tygodni. Przy regularnym powtarzaniu zabiegu efekty pozostają nawet do 6  tygodni!